SCHERP: de aanpak

SCHERP: de aanpak

SCHERP geeft een kader om uw organisatie gericht en effectief te verbeteren. Het is een spiegel die zicht geeft op de samenhang tussen, klant, sturing, proces en gedrag. In veel organisaties ontbreekt het aan samenhang tussen allerlei verbeteracties: zo kan het gebeuren dat medewerkers een training klantgerichtheid krijgen terwijl tegelijkertijd een lean-project de processen aanpakt. Als de samenhang tussen beide trajecten niet is benoemd, blijven proces en gedrag, verbeteren en sturen verschillende werelden. Continu verbeteren is proces, gedrag en sturing in samenhang een stap verder brengen. Bekijk hier de SCHERP-aanpak

 

SCHERP is de visie van de Processpecialisten op het versterken van organisaties.

 

  • Spraakmakend: u weet hoe uw organisatie bekend staat bij klanten en hoe u een WOW klantervaring realiseert.
  • Charismatisch: u heeft inspirerende leiders én zelfstandige, taakvolwassen medewerkers die samen besluiten kunnen nemen.
  • Helder: het is voor iedereen helder vanuit welke strategie naar welke prestaties, gedrag en klantwaarde wordt toegewerkt.
  • Energiek: medewerkers krijgen een kick van klanten helpen, zij zetten het klantbelang voorop en klanten voelen dit.
  • Raak: uw processen zijn slim ingericht, bereiken het gewenste resultaat en u meet en weet dat ook.
  • Praktisch: uw organisatie kan effectief implementeren, continu verbeteren en slagvaardig veranderingen doorvoeren.
     

Wij werken aan uw SCHERPte.

 

Meer weten? Neem contact op met Vincent Damen 06 46 16 26 77