Home » Dienstverlening

Organisaties willen continu kunnen inspelen op veranderende behoeften van hun klanten en zo constant van waarde blijven. Dat vraagt om wendbaarheid, zowel in proces als in gedrag. Medewerkers zullen hun gedrag en handelen daarop moeten aanpassen. Maar hoe? De Processpecialisten zijn ervan overtuigd dat het antwoord ligt in procesgericht werken.

DIENSTVERLENING

Wij zijn specialisten op het gebied van:

  • Design thinking: denken vanuit klantwaarde en klantervaringen voor frisse verbeteringen en baanbrekende oplossingen
  • Procesmanagement en ketenregie: het samen inrichten, verbeteren en werkend krijgen van processen en ketens
  • Datagedreven werken: slimme beslissingen nemen op basis van betrouwbare gegevens
  • Verandermanagement: betrokkenen steunen en stimuleren bij de benodigde (gedrags)verandering
  • HR: Competentieprofielen als startpunt voor een gesprek over nieuwe vaardigheden en gedrag en het bijpassende ontwikkeltraject
  • Simulaties en games: interactieve, plezierige confrontaties voor doorbraken in inzicht en gedrag

ERVARINGEN

SAMENWERKEN MET DE PROCESSPECIALISTEN

Samenwerken met De Processpecialisten geeft energie. We brengen logica en consistentie aan in proces, gedrag en systeem. Uitdagingen gaan we niet uit de weg. We komen tot de kern en we communiceren helder. Na een samenwerking met De Processpecialisten heeft iedereen het doel weer helder voor ogen. Klantwaarde komt weer voorop te staan.

In onze opdrachten zorgen we voor verbinding: tussen organisaties en hun klanten, tussen verschillende teams, tussen verschillende lagen van de organisatie. We maken snel contact en zorgen voor plezier in de samenwerking. Door actieve werkvormen betrekken we mensen in het veranderproces. Werken aan processen is leuk!

We geven mensen vaardigheden en hulpmiddelen in handen, zodat zij zelf hun organisatie verder kunnen versterken. We delen onze kennis en ervaring graag: we geven eerst het goede voorbeeld, daarna doen we het samen en ten slotte helpen we u om het zelf te doen. Zo kan uw organisatie continu inspelen op veranderende behoeften van uw klanten en constant van waarde blijven.