Denken vanuit de klant en in plaats van vóór de klant Bent u ook op…
'We halen de Robot uit de Mens, zodat mensen meer mens kunnen zijn!’ …
Hoe het ADKAR model helpt om de Omgevingswet bij organisaties en mensen te implementeren in…
Sturing in organisaties: dit gaat om processen, systemen, en gedrag. In deze training…
SCHERP is onze visie op het versterken van organisaties. De SCHERPtemeter helpt u om die punten boven tafel te krijgen, waarmee u uw organisatie naar een hoger niveau brengt. Wilt u een voorproefje op de SCHERPtemeter?
Wij gebruiken uw mailadres om u de scores toe te zenden.
Vul een e-mailadres in.
U weet hoe uw organisatie bekend staat en hoe u een WOW klantervaring realiseert.
Vul een antwoord in.
U heeft inspirerende leiders én zelfstandige, taakvolwassen medewerkers die samen besluiten kunnen nemen.
Het is voor iedereen helder vanuit welke strategie naar welke prestaties, gedrag en klantwaarde wordt toegewerkt.
Medewerkers krijgen een kick van klanten helpen, zij zetten het klantbelang voorop en klanten voelen dit.
Uw processen zijn slim ingericht, bereiken het gewenste resultaat en u meet en weet dat ook.
Uw organisatie kan effectief implementeren, continu verbeteren en slagvaardig veranderingen doorvoeren.