Workshop 'Data in de FMCG keten'

Betrouwbare data en gesmeerde processen zijn bepalend voor succes in de Fast Moving Consumer Goods (FMCG) branche. In deze workshop gaan we op zoek naar de slimste vragen waarmee u data optimaal kunt gebruiken.

 

FMCG ketens bestaan uit verschillende partijen die er samen voor zorgen dat de consument krijgt wat die verwacht. Juist vanwege de hoge omloopsnelheid en relatief lage prijzen is het kennen en beïnvloeden van het (koop)gedrag van de consument belangrijk. De kennis over het gedrag en de voorkeuren van de klant zit in data: zonder data geen keten. Hoe beter u erin slaagt om de juiste vragen voor uw datavraagstukken te formuleren, hoe meer antwoorden u krijgt en hoe slimmer u kunt sturen. Naar de cruciale vragen gaan we in deze workshop op zoek.

 

De inleiding komt van Willie Appel, futurist en duizendpoot in digitale transformatie, drijvende kracht achter DigitalMindz en voormalig Executive Partner van Gartner. Hij neemt ons mee in de wereld van data in het heden, het recente verleden en in de toekomst.

 

Programma

Het programma bestaat uit 4 onderdelen:

  1. Inleiding door Willie Appel

  2. Op zoek naar de wezenlijke (data)vragen voor de FMCG keten

  3. Een pragmatische aanpak van processen en data

  4. Call to action: opgaven en next steps voor de FMCG keten

Voor wie?

Deze workshop is bedoeld voor FMCG professionals. Deelname is kosteloos maar niet vrijblijvend: uw inbreng wordt op prijs gesteld! Meedoen? Neem contact op met Vincent Damen 06 46 16 26 77.

 

Wanneer en waar?

De workshop vindt plaats op woensdag 15 september van 16.30 – 19.00 uur in Lelystad (Arendweg 37B, Lelystad Airport), uiteraard in lijn met de actuele coronamaatregelen