De Week van Transformatie: Webinar Service Design

De Week van Transformatie: Webinar Service Design

Vanaf maandag 19 t/m vrijdag 23 november organiseert Mavim De Week van Transformatie: een week vol informatie, inzichten en oplossingen. 

 

Webinar Transformeren met Service Design: De klant centraal stellen?!

Organisaties werken continu aan verbetering: processen optimaliseren, kosten verlagen, dienstverlening verbeteren. Alles is erop gericht om de klant beter te bedienen. Veel organisaties denken daarbij nog vóór de klant en niet vanuit de klant. Service Design is een verbetermethodiek gericht op wat klanten echt belangrijk vinden.

 

De 'gereedschapskist' van Service Design bevat instrumenten zoals klantreizen, service blue prints, personas en verschillende vormen van veldonderzoek. Dit zijn allemaal onderzoeksmethoden om meer inzicht te krijgen in klantbehoeften en klantbeleving. Dat inzicht leidt tot gerichte verbeteringen en innovatieve oplossingen.

 

Tijdstip en locatie

De webinar vindt plaats op woensdag 21 november van 14.00 – 14.30 uur. U kunt de webinar online volgen.

 

Tijdens het webinar komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Inleiding in de basisprincipes en toegevoegde waarde van Service Design.
  • Service Design Cyclus; toelichting op de aanpak aan de hand van een casus.
  • Maak kennis met jouw personas! De Processpecialisten hebben een unieke tool toegevoegd aan de Service Design toolkit. Hiermee kun je de interactie met jouw personas testen en verbeteren.
  • Borgen van de resultaten in Mavim.
  • Service Design in de praktijk: waar kun je morgen mee beginnen?

 

Aanmelden

U kunt u aanmelden via de volgende link. Deelname is kosteloos.

 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jeroen Stam 06 13 30 18 39