'Van kernwaarde naar klantwaarde'

Kernwaarde en dan…

We hebben een ronkende missie en vertalen dit naar spectaculaire kernwaarde voor de medewerkers en dan…

Hoe zorgen we ervoor dat de kernwaarden ook tot uiting komen bij de klant en dat je als organisatie herkenbaar bent en dat de medewerkers zich bewust zijn.

In een actieve sessie bespreken we samen de logica om van kernwaarde naar klantwaarde te komen, brengen we casus in en leren we van elkaar

 

Programma

  • Wat zijn kernwaarden en klantwaarden
  • Hoe kan maak je de vertaling
  • Delen ervaringen
  • Plenaire discussie over de toepassing

 

Doelgroep

De workshop is bedoeld voor mensen die betrokken zijn bij het richten en inrichten van je organisatie in de breedste vorm..

 

Aanmelden

De workshop vindt plaats op 28 mei 08.30 - 10.30 uur in De ProcesFabriek in Amsterdam.

 

Aanmelden kan via info@processpecialisten.nl o.v.v. contactgegevens en functie. Toegang is vrij maar niet vrijblijvend: uw inbreng wordt op prijs gesteld. Wij vinden het altijd leuk om collega-consultants te ontmoeten, maar liever niet tijdens deze bijeenkomst.

 

Voor vragen kunt u terecht bij Jeroen Stam 06 13 30 18 39