‘De klant centraal stellen’ met Service Design!

‘De klant centraal stellen’ met Service Design!

Verandering en ontwikkeling is van alledag. Maar hoe zorg je dat de wens van de klant ook in de ontwikkelingen wordt meegenomen? Hoe vertaal je de klantbehoefte naar je dienstverlening, van concept tot proces en uitvoering? De Processpecialisten gebruiken hiervoor instrumenten uit Service Design. Service Design is een verbetermethode gericht op het onderzoeken en ontwikkelen van dienstverlening en dienstverleningsconcepten. Veel organisaties denken nog vóór de klant en niet vanuit de klant. Service Design helpt om te denken vanuit klantwaarde en klantervaring, zodat u uw dienstverlening kunt inrichten op wat klanten echt belangrijk vinden.

 

Service Design wordt al langer toegepast in industrie en marketing. In de (semi-)overheid gebeurt dit nog veel minder, terwijl daar de komende jaren nog veel veranderingen zullen plaatsvinden die om baanbrekende oplossingen vragen. Service Design helpt daarbij.

 

Tijdens deze bijeenkomst willen wij ingaan op hoe wij Service Design gebruiken en hoe je de instrumenten in uw projecten toe kunt passen.

 

Programma 

Het programma ziet er als volgt uit:

 

  • Wat is Service Design?
  • Service Design principes en proces
  • Welke instrumenten horen hierbij?
  • Service Design in de praktijk
  • Vertaling Service Design naar eigen praktijk

 

De bijeenkomst vindt plaats op woensdag 19 september 2018 van 8.30 tot 10.30 uur in de ProcesCentrale in Rotterdam.

 

Aanmelden

Aanmelden kan via info@processpecialisten.nl o.v.v. contactgegevens en functie. Deelname is vrij, maar niet vrijblijvend: uw inbreng wordt op prijs gesteld. Er staat vanaf 8.00 uur een ontbijt voor u klaar.

Wij vinden het altijd leuk om collega-consultants te ontmoeten, maar liever niet tijdens deze bijeenkomst.

 

Voor vragen kunt u terecht bij Vincent Damen 06 46 16 26 77