SCHERP: de aanpak

SCHERP: de aanpak

SCHERP geeft een kader om uw organisatie gericht en effectief te verbeteren. Het is een spiegel die zicht geeft op de samenhang tussen, klant, sturing, proces en gedrag. In veel organisaties ontbreekt het aan samenhang tussen allerlei verbeteracties: zo kan het gebeuren dat medewerkers een training klantgerichtheid krijgen terwijl tegelijkertijd een lean-project de processen aanpakt. Als de samenhang tussen beide trajecten niet is benoemd, blijven proces en gedrag, verbeteren en sturen verschillende werelden. Continu verbeteren is proces, gedrag en sturing in samenhang een stap verder brengen. Bekijk hier de SCHERP-aanpak

 

SCHERP is...

Spraakmakend: weten wat de klant beleeft en beïnvloeden wat klant over hen vertelt.

Charismatisch: hoe is het leiderschap in uw organisatie vormgegeven, één Sterke Man of zelfstandig werkende en taakvolwassen medewerkers?

Helder: iedereen in de organisatie duidelijk maken wat de gewenste prestatie is.

Energiek: een kick krijgen van het helpen van klanten en een stapje harder lopen.

Raak: in één keer goed leveren en zonder gedoe.

Praktisch:  slagvaardig en continu verbeteren.

 

Meer weten? Bel met Vincent 06-46 16 26 77