Processpecialist ontmoeten?

Processpecialist ontmoeten?

U kunt ons overal zomaar tegenkomen. Bijvoorbeeld tijdens een van onze bijeenkomsten, check hiervoor onze agenda. U kunt ook eerst digitaal kennismaken... klik op een van de foto's hieronder.

 

Heeft u een concrete vraag? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Of bel Carolien op 06-40158019.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Carolien Wanrooy

Carolien Wanrooy is een commerciële kracht in hart en nieren. Een creatieve jager die gaat voor co-creatie. Ze is erg faciliterend en enthousiasmerend. Een verbindende factor tussen een strategisch perspectief en de praktische uitvoering daarvan. Mateloos gefascineerd door mensen en hun gedrag. Carolien volgt de nieuwste verandertechnieken op de voet en heeft de eer om de Processpecialisten te mogen vertegenwoordigen.

 

Wilt U te woord gestaan worden? Neem dan contact op met Carolien: 06-40158019

 

Stuur Carolien een e-mail of kijk op Linkedin.

 

Abe Borsje

Ik houd opdrachtgevers graag een spiegel voor in veranderingstrajecten. Mijn motto hierbij is: laten we het eerst makkelijker maken, we kunnen het later altijd weer ingewikkeld maken. 

Mijn ervaring heb ik opgedaan in zowel de publieke als private sector. Hier heb ik veranderingstrajecten begeleid door middel van het invoeren van procesmanagement.

 

De meeste energie krijg ik wanneer ik bij opdrachtgevers de verbindingen kan leggen tussen werkvloer en directie of tussen afdelingen onderling.

 

Anderen over Abe: Directe en resultaatgerichte verbinder die denkt in hoofdlijnen.

 

 

Andy Schoonbroodt

Ik vind het leuk om organisaties te begeleiden bij het realiseren van een excellente dienstverlening aan klanten door het inrichten van slimme processen en het begeleiden van medewerkers in de verandering die daarvoor nodig is.

 

Ik vervul de rol van change manager, projectleider, workshopbegeleider en coach. Ik vind het leuk om verandering vanuit alle niveaus binnen een organisatie te begeleiden en heb oog voor verschillende belangen binnen een organisatie.

 

Naast mijn werk als consultant ben ik Prosci Certified Advanced Instructor bij The People Side of Change. Vanuit die rol train ik change managers en sponsors in het toepassen van de gestructureerde Prosci change management methodiek en hun eigen rol daarbinnen, zodat medewerkers hun eigen veranderproces succesvol kunnen doorlopen en organisaties de gewenste effecten van een verandering ook daadwerkelijk realiseren.

 

Mijn werk kenmerkt zich door een praktische aanpak in een plezierige sfeer. Hierbij maak ik gebruik van verschillende werkvormen zoals workshops en processimulaties. Ik vind het leuk om medewerkers en hun leidinggevenden te coachen en trainen op het gebied van verandermanagement, Service Design en dienstverlening, Lean Management en procesgericht werken.

Coen van Lierop

Ik ben een ervaren consultant, trainer en projectleider/programmamanager op het gebied van proces- en ketenmanagement. 

 

Ik werk graag naar een duidelijk doel en houd ervan om structuur aan te brengen en ingewikkelde vraagstukken behapbaar te maken. Ik krijg mensen enthousiast voor nieuwe projecten, maar het netjes afmaken en overdragen vind ik minstens zo belangrijk. 

 

Als ik workshops, trainingen en processimulaties voor kleine of grote groepen mag begeleiden ben ik op m’n best. Een andere voorliefde is het optimaliseren van processen en dienstverlening vanuit het oogpunt van de klant (Service Design, mystery-shopping). Ik heb een gedegen vakinhoudelijke basis die ik in de praktijk weet toe te passen. 

 

Ik heb ervaring bij banken en verzekeraars en ben de laatste jaren vooral actief binnen de landelijke, provinciale en gemeentelijke overheid. 

Erik Steketee

Ik vind het leuk om met klanten een doorbraak te bereiken. Maatschappelijke problemen weer stuurbaar te krijgen door ketenmanagement. Of door de principes van logistiek en procesmanagement toe te passen en organisaties slimmer te laten werken, professionals weer aan het echte werk, managers sturen op daar waar het om gaat. En dat gebeurt met workshops of processimulaties, als de logica weer de overhand krijgt over de problemen en hectiek van alledag.

 

Ook geef ik veel trainingen. Leuk om met veel interactie en confrontatie een slag te maken.

 

Ik heb een boek geschreven over ketenmanagement waarin ik alle praktijkervaring op dit vakgebied heb opgetekend: Ketenregie. Acteren en regisseren in publieke ketens

Jeroen Stam

Ik ben een bevlogen processpecialist. Of de aanleiding nu een maatschappelijke trend is of een wetswijziging, een opdracht vanuit de politiek of de intrinsieke behoefte om te verbeteren: ik richt me op het werkend krijgen van een organisatie.

 

Ik koppel enthousiasme aan pragmatisme. Ik weet abstracte missie en visie te vertalen naar een werkende organisatie waar ketens en processen de verschillende diensten of afdelingen verbinden. Dat gaat hand in hand met verandermanagement en oog voor mensen.

 

Voor mij is essentieel dat medewerkers betrokken zijn en zich betrokken voelen bij mijn opdrachten. Voor een succesvolle implementatie is essentieel dat de betrokkenen zich bewust zijn van hun rol in de keten of in het proces. Een ander belangrijk element is het inrichten van processturing. Daarover ga ik graag het gesprek aan.

 

De afgelopen jaren ben ik met name actief geweest in het sociaal domein en op het raakvlak van sociaal domein en handhaving.

Joost Belier

Ik ben een ervaren proces- en veranderspecialist. Ik heb veel ervaring met het verbeteren van processen, het ontwerpen en inrichten van procesbeheer en het begeleiden van organisaties bij het succesvol realiseren van veranderingen. 

 

Nieuwe materie maak ik me snel eigen en ik vind snel mijn weg in een nieuwe werkomgeving. Ik schakel makkelijk tussen de verschillende niveaus binnen organisaties en kan strategie goed vertalen naar uitvoering. Het is voor mij een sport om problemen terug te brengen tot de kern om zo tot eenvoudige en werkbare oplossingen te komen. Het verbinden en begeleiden van medewerkers van verschillende afdelingen om zo het beste resultaat te realiseren geeft mij energie.

 

Ik heb ervaring met verschillende werkvormen om processen en werkafspraken inzichtelijk te maken waaronder brownpaper sessies, workshops, processimulaties en trainingen.

 

Margreet van Staalduinen

Ik ben een enthousiaste, verbindende en pragmatisch ingestelde Processpecialist. In een project of groep kan ik goed energie opwekken. Mijn sportieve achtergrond komt me daarbij van pas: ik werk graag gestructureerd en doortastend naar het beoogde doel toe. Ik haal energie uit het verbinden van mensen en afdelingen en zorg dat gezamenlijk en in positieve sfeer gewerkt wordt aan kwaliteitsverbetering voor de klant. Met mijn tekeningen maak ik de inhoud behapbaar en aantrekkelijk.

 

Ik heb ervaring in procesverbetering en -vastlegging, projectplanning en coördinatie bij gemeenten, in de bankenwereld en bij maatschappelijke organisaties. Ik ben een teamspeler en ben zowel taak- als mensgericht. Ik heb dan ook snel inzicht in de veranderbereidheid van teams en vind altijd manieren om processen te verbeteren en te laten leven bij de medewerkers.

Marijke van den Esschert

Ik geloof in grote betrokkenheid van medewerkers bij procesverbeteringen en creëer zo ook draagvlak voor veranderingen. Ik ben analytisch en vraag door tot de werkelijke uitdaging boven water is. Mijn perspectief is allereerst dat van de klant: wie is de klant, wat wil hij of zij en hoe kunnen we hem of haar beter bedienen? Met humor en oog voor details ga ik samen met de organisatie op zoek naar de optimale dienstverlening. De besluitvorming binnen een organisatie vertaal ik naar een helder stappenplan, zodat iedereen weet wanneer welke input nodig is, hoe die wordt gewogen en waar die wordt verwerkt.  Daarbij heb ik oog voor de omgeving, bedenk ik creatieve oplossingen en vertaal ik strategische doelen naar concrete acties.  

 

Helder en prikkelend schrijven staan bij mij hoog in het vaandel en ik kan in grote hoeveelheden informatie goed de hoofd- en bijzaken onderscheiden. Ik ben milieubewust, kies voor duurzaamheid en weet met mijn maatschappelijke betrokkenheid mensen om mij heen te inspireren.

 

Ik heb ervaring met verandermanagement, (digitale) informatievoorziening, communicatie, kennismanagement, proces- en projectmanagement, dienstverlening en publieksparticipatie.

Marleen Tolsma

Ik houd ervan om complexe problemen te lijf te gaan met een stift. Ik analyseer en orden tegelijkertijd en dat maakt zowel in brainstorm met de opdrachtgever als in workshops met groepen energie los. Ik denk in mogelijkheden, de obstakels komen er gaandeweg vanzelf wel bij.

 

Mijn drijfveer is de logica van de klant te verankeren in het doen en laten van organisaties. Ik vertaal de doelen van een organisatie naar effectief procesgedrag. En dat kan altijd beter: minder verspilling, minder gedoe, meer resultaat.

 

Ik leid projecten met SCRUM- en PrinceII-technieken en verbeter processen met een mix van procesmanagement, bedrijfskunde, training en coaching. Ik verplaats me makkelijk in organisaties door mijn informele, enthousiaste stijl. Ik zorg voor een constructieve sfeer waarin gelachen mag worden. Want alleen dán komt de boel in beweging!

Martin Dambrink

Ik ben een betrokken en resultaatgerichte processpecialist. Ik houd ervan om op analytische wijze structuur aan te brengen in de doelen van een organisatie en de wijze waarop die behaald kunnen worden. Daarbij houd ik natuurlijk de relatie in het oog. Chaos en complexiteit zijn voor mij dan ook een vruchtbare bodem; de toegevoegde waarde voor - en beleving van - de uiteindelijke klant de meetlat!

 

De begrippen, methoden en technieken die ik graag inzet zijn onder andere procesgericht en zaakgericht werken, processturing, procesverbetering (LEAN) en service design. Het liefst op een faciliterende wijze, in individuele gesprekken of met groepen in workshops.

 

Ik heb veel ervaring opgedaan in grote en kleine projectmatige omgevingen in de bancaire sector, op het snijvlak van ICT en processen. Daarnaast heb ik kennis en ervaring opgedaan in het Sociale domein van gemeenten en bij commerciële organisaties. Omdat ik heb gewerkt in administratieve, technische, logistieke en beleidsmatige werkomgevingen kan ik op een zeer breed vlak toegevoegde waarde leveren.

Mirusca Ible

Mirusca is de Fabriekschef van onze ProcesFabriek in Amsterdam. Zij zorgt dat onze administratie op orde is en leidt alle klantbijeenkomsten in de ProcesFabriek in goede banen.

 

 

Philippe van Hees

Ik ben een ervaren manager en consultant op het gebied van proces- en ketenmanagement en medeoprichter van De Processpecialisten. Ik heb veel projecten gedaan in de zakelijke dienstverlening en bij (decentrale) overheden zoals gemeenten, provincies, waterschappen, de Belastingdienst en het Openbaar Ministerie. 

 

Ik praat graag met iedereen over van alles en heb dan ook een uitgebreid netwerk; niet voor niets ben ik partnermanager bij De Processpecialisten. Makkelijk communiceren en contact maken komt me ook van pas in mijn projecten: daarmee kan ik mensen enthousiasmeren en verbinden en besluitvorming versnellen.

 

Al pratend en luisterend en door kritische vragen te stellen kom ik tot scherpe analyses. Ik kan goed hoofd- en bijzaken scheiden en dring snel door tot de kern van de zaak. Door de juiste mensen te verbinden aan onderdelen van het projectresultaat kom ik tot resultaten.

 

Ik kom het best tot mijn recht als er op houding en gedrag zaken niet lekker lopen. Ik gebruik dan het proces als kapstok om daarmee houding en gedrag binnen deze processen weer goed te laten lopen. Ik werk graag in een omgeving waar zaken vastzitten maar er wel energie is om ingesleten patronen te doorbreken.

Robijn Niemöller

Ik ben nieuwsgierig en zelfstandig, daardoor vind ik snel mijn weg in een nieuwe werkomgeving. Ik ben  het meest op mijn plek als er in korte tijd veel resultaat geboekt moet worden: ik blijf vrolijk, ook onder druk. Ik kom snel tot de kern en vind altijd een oplossing.

 

Ik luister graag naar de verhalen die mensen over hun werk vertellen: in de jarenlange ervaring van oude rotten zitten vaak wijze lessen voor hun jongere collega’s – en voor Processpecialisten. Vrolijke chaos creëren met grote groepen doe ik ook graag. Niks leuker dan de bestaande spelregels ter discussie stellen en mensen de zaak van verschillende kanten laten bekijken. Een beetje botsen mag best: door de discussie ontstaat een scherper beeld. Zolang er maar een gedeelde logica is, kom je er altijd samen uit.

 

Blog Werktempo: de olifant in de kamer?

Edith Boschman

Ik ben een senior processpecialist. Met een sterke focus op kwaliteit zoek ik altijd naar mogelijkheden om effectiviteit en efficiëntie te optimaliseren. Ik ben energiek, mijn gedrevenheid en enthousiasme zijn aanstekelijk. Met dat enthousiasme en met mijn vakkennis, gevoel voor timing en overtuigingskracht creëer ik vertrouwen en draagvlak voor veranderingen bij alle betrokkenen en stakeholders. 

 

Ik vervul de rol van projectleider, change manager, workshopleider, trainer en coach. Ik heb veel ervaring met procesverbeteringen en proces oriëntering en help organisaties graag om procesmanagement op een structurele en toekomst vaste manier op te zetten.

 

Mijn werk kenmerkt zich door een sterke focus op het creëren van draagkracht voor veranderingen en verbeteringen. Ik richt mij daarbij op zowel management als medewerkers en op verschillende onderdelen van de organisatie zoals de operatie en ICT. Ik ben gewend om initiatief te tonen en resultaten neer te zetten.

Roel Tummers

Roel is een efficiënte, energieke en resultaatgerichte Processpecialist. Hij is open en analytisch sterk, waardoor hij het voor elkaar krijgt om verbeteringen door te voeren, mensen beter te laten functioneren en projecten tot een succesvol einde te brengen. Hij bezit de zogeheten helicopterview en kan zowel strategische als operationele vraagstukken van een oplossing voorzien. Business Change Management, (Lean) procesoptimalisatie en digitalisering zijn de vakgebieden waarin Roel veel ervaring heeft opgedaan.

 

De aanpak van Roel kenmerkt zicht door een helder doel, duidelijke kaders en concrete werkafspraken. In zijn klussen gebruikt hij verschillende werkvormen zoals bijvoorbeeld workshops en simulaties. Verandering en dus verbetering begint met inzicht en bewustwording. In deze sociale, ‘softere’ componenten binnen organisaties schuilt volgens Roel dan ook vaak het succes van goede implementatie.

 

Vincent Damen

Zoekt u een Processpecialist die u steeds een stap voor is? Een energieke duizendpoot met oog voor detail? Iemand met frisse ideeen die in korte tijd resultaat kan neerzetten? Stop dan met zoeken! Vincent is dan de Processpecialist die u nodigt heeft. Hij kan u helpen als projectleider, procesbegeleider, trainer of sparringspartner. Vincent werkt niet volgens één methode of aanpak; wel is universeel geldend: hij creëert beweging.

 

Ellen Zwiers

Ik ben een enthousiaste processpecialist: bij het werken met groepen weet ik altijd een sfeer te creëren waarin mensen het leuk vinden om samen aan processen te werken – ook degenen die dachten dat processen stoffig en saai zijn. Ik vind het prettig om me te verdiepen in de inhoud van processen, zodat ik de betrokken medewerkers goed begrijp. Als iedereen uiteindelijk prettig met het nieuwe of (lean) verbeterde proces werkt, ben ik ook tevreden.

 

Ik ben resultaatgericht en kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Ik hecht veel waarde aan “Afspraak is afspraak”. Ik houd mijzelf daar strak aan en spreek anderen er ook op aan. Werken op het snijvlak van processen en ICT vind ik erg leuk en boeiend – ik heb dan ook veel ervaring met zaakgericht werken. 

Erik Ruijters

Het creëren van waarde is mijn grote passie. In mijn werk bij overheidsorganisaties en zorginstellingen heb ik ontdekt hoeveel waarde procesmanagement kan toevoegen, zowel voor de klant als voor de maatschappij. Ik neem medewerkers en managers mee in de zoektocht naar toegevoegde waarde en weet gaandeweg mijn enthousiasme op hen over te brengen. Logica in proces en gedrag is de sleutel tot succes: daardoor werken we samen aan een beter resultaat en hogere efficiëntie.

 

Ik ben een man van de praktijk; niet voor niets schreef ik mee aan een boek vol praktijkvoorbeelden voor het succesvol invoeren van Lean in de publieke sector. Bij het nemen van beslissingen laat ik me leiden door feiten en argumenten. Ik ben niet bang om knopen door te hakken en ik werk graag in een dynamische omgeving, zoals ik ook gewend ben vanuit mijn achtergrond in ontwikkelingswerk en rampencoördinatie.

Fouad Hajjari

Fouad is een gedreven Proces management consultant met ruim 10 jaar ervaring binnen financiële-en overheidsinstellingen. Het inrichten en verbeteren van processen ziet Fouad als een reis die je samen doet. Reizen staat voor beweging, out of the box denken, stapsgewijs nieuwe dingen ontdekken, je ontwikkelen. Het doel van de reis is samen met alle betrokken een creatieve oplossing bedenken die werkbaar is voor iedereen binnen het proces.


Met zijn positieve uitstraling communiceert hij gemakkelijk op diverse niveaus. Daarbij is hij klantgericht en kan hij zich goed inleven in de klantproblematiek. Vanuit deze houding zoekt Fouad samen met de betrokkenen naar oplossingen waar de organisatie verder meer kan. Hierbij gebruikt hij technieken als workshops, interviews en proces simulaties.


Met humor, een gezonde dosis energie en enthousiasme werkt hij efficiënt en gaat hij voor het gewenste resultaat.

 

Judith van der Mark

Ik ben een enthousiaste en ervaren procesmanager en projectleider.


Ik heb een brede belangstelling en weet snel tot de kern komen: mijn analytisch vermogen helpt me om de inhoud te doorgronden, mijn sensitiviteit zorgt dat ik makkelijk contact maak – waarbij mijn humor zeker ook helpt! In een nieuwe omgeving weet ik binnen de kortste keren de weg en ik ben dan ook al snel een vertrouwde collega. Ik ben ondernemend, neem gemakkelijk het voortouw en ben een echte bruggenbouwer. Een spontaan idee om na mijn studie aan werk te komen, resulteerde in een stichting die inmiddels in 18 steden actief is!


Vernieuwing en het realiseren van tastbare resultaten geeft mij energie; ik ben goed op mijn plek als ik draagvlak voor verandering kan creëren. Ik zie een uitdaging in veranderingen waar mensen, processen en ICT samenkomen. Grote transities in een politiek sensitieve omgeving, dat zijn de trajecten waar ik graag mee aan de slag ga.

 

Erika Pors

Ik ben gedreven en betrokken: een mensenmens, in staat om door mijn openheid te verbinden en met mijn enthousiasme anderen te motiveren.

 

Nieuwsgierig en leergierig duik ik graag in nieuwe, uitdagende vraagstukken. Met mijn analytisch vermogen vind ik het een sport om processen zo snel mogelijk te doorgronden. Ervan overtuigd dat de beste resultaten samen bereikt worden, ga ik graag met groepen aan de slag in brainstorms, workshops en implementatiesessies. Iedere keer weer is het een uitdaging om echt de klant centraal te stellen: klantreizen vind ik dan ook bijzonder interessant.

 

Je kunt van mij altijd een gedegen voorbereiding verwachten en ook verslaglegging kun je met een gerust hart aan me overlaten. Mijn grote verantwoordelijkheidsgevoel komt niet alleen daarin tot uiting, maar ook in mijn passie voor maatschappelijk verantwoord ondernemen; mijn wens om – al is het een heel klein beetje – bij te dragen aan een mooiere wereld.

 

In de afgelopen jaren heb ik ervaring opgedaan met proces-, project- en operationeel management. In alle gevallen geldt dat ik pas tevreden ben over een opdracht als ik mezelf overbodig heb gemaakt.

 

 

 

Nina Marchena

Ik ben een enthousiaste processpecialist met passie voor het verbinden van mensen en doelen. Van samenwerken aan zichtbare, optimale dienstverlening krijg ik veel energie.

 

Mijn drijfveren zijn plezier in het werk en het bijdragen aan optimale klantbeleving. Mijn kracht ligt in het mogelijk maken van efficiënte procesinrichting én het creëren van het wow effect voor klanten.
Daarbij let ik op verbinding tussen de identiteit en imago van organisaties. Ik stuur op het verbeteren van communicatie, gedrag en symboliek om organisaties uit te laten stralen waar zij werkelijk voor willen staan. 
Van nature ben ik een campagnevoerder, met oog voor detail.

 

Ik ben sterk dienstverlenend ingesteld waardoor u van mij een meebewegende houding mag verwachten. Bovenal vind ik het een leuke uitdaging om de procespuzzel van organisaties op te lossen. In mijn ogen kunnen groei en verandering niet ontstaan zonder het betrekken van mensen in en buiten de organisatie.


Met veel plezier maak ik daarom gebruik van interactieve methodes, zoals gamification. Door het toepassen van spelelementen in een real-life omgeving krijg ik mensen in beweging!

 

Rianne Noppert

De afgelopen jaren heb ik ervaring op kunnen doen bij diverse bedrijven, van zorg tot overheid, van techniek tot de uitzendbranche. Op het gebied van procesmanagement heb ik mij hierdoor kunnen ontwikkelen tot een allround collega. Ik ben een ondernemende professional die integriteit goed kan combineren met de politieke en maatschappelijke ontwikkelingen. De wereld blijft veranderen, dit vraagt om continue verbetering en zelfreflectie.

 

Inmiddels beschik ik over een mooie mix van competenties. Ik ben een sociale, communicatieve en creatieve persoonlijkheid die in staat is om te verbinden. In mijn opdrachten lever ik kwaliteit maar verlies hierbij niet het doel en de scope uit oog. Mijn passie voor cijfers, analyseren in combinatie met IT geven mij energie.

 

Voor mij persoonlijk zijn visie, sfeer en vertrouwen van en binnen een organisatie belangrijk. Ik sta in mijn kracht als ik in een omgeving ben die mij mijn eigen verantwoordelijkheden biedt, die mij in staat stelt te kunnen vitaliseren, optimaliseren en oplossingen creëren.

 

Mijn ervaringen in project- en procesmanagement in combinatie met IT zorgen ervoor dat ik de verbindingen leg in de zoektocht naar een nog efficiënter proces. Tenslotte hang ik graag de nieuwsgierige autodidact uit en bijt me stevig vast in nieuwe materie, hierdoor voel ik mij snel thuis in een nieuwe of onbekende omgeving en kan ik informatie snel filteren en omzetten in resultaten.

 

 

 

Remco Kauderer

Ik ben ondernemend en geïnteresseerd in de mensenkant bij verandering. Ik heb veel ervaring binnen de financiële dienstverlening. Daarin heb ik ook meerdere uitvoerende functies vervuld en diverse verandertrajecten meegemaakt. Ik ken dus ook de medewerkerskant. Deze ervaring helpt mij bij het begeleiden van verandertrajecten.

 

Door mijn positiviteit en humor communiceer ik makkelijk met zowel medewerkers als leidinggevenden. Klantgerichtheid en echt inleven wat er bij de klant speelt, daar ligt mijn interesse en daarop heb ik focus.

 

Processen analyseren en weten waar de kern van het probleem zit, doe ik door te observeren, vragen te stellen en goed te luisteren. Aandacht voor de verschillende belangen bij de diverse betrokkenen staan daarbij voor mij centraal.

 

Het succesvol meehelpen aan het verbeteren van de huidige manier van werken, of juist het (her) ontwerpen van de organisatie, daar krijg ik heel veel energie van.

 

 

Wilbert Koenen

Voor mij is het een uitdaging om opdrachtgevers te helpen bij het realiseren van verbeteringen in complexe processen, waarbij de oplossing niet voor de hand ligt.


Mijn principe is eenvoudig: waar een wil is, is een weg.
Het motiveert mij om het probleem terug te brengen tot de kern om zo de klant in te laten zien wat nu echt de uitdaging is. Alleen op deze manier kun je tot eenvoudige en kwalitatief goede oplossing komen.


Ik ben een enthousiaste en ambitieuze professional met doorzettingsvermogen die altijd oog heeft voor het beoogde doel, waarbij een goede balans is tussen mens en taak.

Josette Lieste

Ik ben een enthousiaste en energieke processpecialist met een frisse blik op processen. In projecten pak ik zaken op en rond deze met succes af. Door structuur en overzicht aan te brengen help ik anderen duidelijkheid te verschaffen in hun werk.

 

Het leggen van verbindingen tussen afdelingen en mensen geeft mij energie in projecten. Door goed te luisteren naar wat de ander wilt ben ik in staat om mensen enthousiast te maken voor veranderingen en krijg ik ze mee.

 

Door mijn ervaringen in de klantenservice ben ik in staat zelf en anderen te laten denken vanuit de klant. Door mijzelf en anderen in de schoenen van de klant te zetten creëren we nieuwe en waardevolle inzichten van waaruit veranderingen kunnen worden doorgevoerd.