Van kernwaarde tot klantwaarde

Van kernwaarde tot klantwaarde

Veel organisaties benoemen kernwaarden om richting te geven. Maar hoe vertaalt u kernwaarden naar slimme & efficiënte processen? Wat betekenen kernwaarden voor medewerkers en de inrichting van de organisatie? En leiden kernwaarden ook tot meerwaarde voor klanten die ‘gewoon’ een dienst of product wensen?

 

Herkenbare vragen? Geïnteresseerd in onze antwoorden en de ervaringen van andere organisaties op dit gebied? Dan is deze workshop iets voor u. In deze workshop ontdekt u hoe kernwaarden worden vertaald naar efficiënte processen met toegevoegde waarde voor de klant. We gaan graag de discussie aan en inspireren, stimuleren en prikkelen. U brengt actuele kwesties uit uw eigen praktijk mee, wij zorgen voor de logica.

 

De workshop wordt u aangeboden door Vincent Damen van De Processpecialisten in samenwerking met Harry Oude Wolbers van Menat. De Processpecialisten houden zich bezig met het inrichten, verbeteren & implementeren van processen en ketensamenwerking. Menat is gespecialiseerd in het toetsen van kernwaarden aan processen, en het opstellen van competentieprofielen op basis van processen en strategische documenten.  

 

Programma

08.15 uur          Inloop

08.30 uur          Welkom en verwachtingen

08.40 uur          ‘Van kernwaarde naar klantwaarde’ (Vincent Damen, De Processpecialisten)

09.30 uur          ‘Kernwaarden als toets voor processen”  (Harry Oude Wolbers, Menat)

10.15 uur          Plenaire discussie

 

De workshop vindt plaats op woensdag 14 februari 2018 van 08.30 tot 10.30 uur in De ProcesCentrale in Rotterdam.

 

Aanmelden

Aanmelden kan via info@processpecialisten.nl o.v.v. contactgegevens en functie. Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

 

Voor vragen kunt u terecht bij Vincent Damen 06 46 16 26 77.